mandag 2. november 2009

Det er JUUL hos Ofelia!!!
Igår, søndag 01.november ble hele Ofelias butikklokaler endevendt og julepyntet av tre meget engasjerte og juleklare (?) damer!
Vi har virkelig sjauet og ommøblert, du vet, når man først begynner å flytte på èn ting, er det lett for at man flytter èn ting til, og så bare een til...og flytter du den, ja så må du jo flytte den andre også!!
Butikken er vel ikke akkurat ugjenkjennelig, men veldig annerledes! Vi har gått rundt i hele dag og LETET etter varer!
Men nå er vi NESTEN klar! Bare nesten, for det er fremdeles enda mer varer på vei!

Julen hos Ofelia er først og fremst rolige, duse farger. Det er nok ikke mange røde nisser her, men: engler, hjerter, madonnaer, hvitt og uskyldig. Bjørk, gran og furu. Kristhorn og lerkekongler. Lin, ull, bomull, fattigmannssølv og skimrende sølv, zink og glass, gammelt og nytt. Det grove møter det sarte, lette...vi tar naturen inn, pynter og stusser, men ikke for mye!
Og ikke minst, "hjemmelaget" julepynt og julegaver; julestrømper, julekranser, juleposer, kremmerhus, julehjerter, julekort, juledufteesker....
Og KANSKJE...hvis tiden strekker til; hjemmelagde julekaker?
Jeg ønsker ALLE hjertelig velkommen til vår "nye" julebutikk!
PS: alle nyheter blir fortløpende lagt ut på vår nettbutikk:

9 kommentarer:

  1. Heisan...

    Så fint dere pynter...dette blir spennende å se!
    Gleder meg til å komme innom:))

    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Åhh,
    jeg bare gleder meg SÅNN til lørdag!!
    Stor klem fra J.

    SvarSlett
  3. Heisan!
    Har du en e post adresse jeg kan nå deg på?
    Klem,M

    SvarSlett
  4. Gleder meg til å se butikken... blir ekstra kjekt å se den som julepyntet..

    kerstin

    SvarSlett
  5. Stønn, så fint dere har pyntet butikken:) Gleder mg til lørdag!
    ha en fin uke!
    Klem Linda

    SvarSlett
  6. Så fint!
    Jeg gleder meg også til lørdag.
    Håper jeg finner frem.
    Flere som skal ta bussen?

    SvarSlett
  7. å, så gøy! gleder meg til å komme innom i julebutikken =)

    SvarSlett
  8. Ser så fint ut!!!
    Gleder meg:o)

    SvarSlett
  9. heisann..
    nå nærmer lørdagen seg og sommerfuglene har kommet i magen...
    vi er flere som skal ta buss utover,- hvilken perrong går den fra på bystasjonen..??

    klem magny***

    SvarSlett