tirsdag 16. februar 2010

Dobbel lykke og giveaway!

10.000 tallet nærmer seg med stormskritt og hva er vel mer naturlig da enn å ha en aldri så liten giveaway hos Ofelia?!
Og den skulle strengt tatt kommet idag, men jeg rakk ikke ta bilder av alle premiene, så det blir giveaway imorgen!!
10.000 tallet er vel for de fleste ikke så vanvittig høyt,
noen opererer jo med milliontall! ;-)
Jeg er strålende fornøyd jeg,
og vil benytte anledningen til å takke alle som er innom siden min!

Idag har jeg fått en fantastisk nyhet som jeg kanskje skriver mer om imorgen,
men den kommer til å prege giveawayen, garantert!

Forresten så er dagens bilder et resultat fra messeturen vår til Danmark, husker dere den gamle zinkkassen og klokken jeg kjøpte? Nå har de fått "besteplassen" i stuen, sammen med en gammel sifonflaske og en jernbokstav fra det franske jernbaneverket!

Men altså; ikke glem Giveaway imorgen!!

Ha en strålende OL-kveld!





13 kommentarer:

  1. Så spennende da!!
    Kjempefine bilder hos deg :o)

    SvarSlett
  2. Den zink kassen er bare så lekker!! Har du flere for salg? Blir spennende med giveaway i morgen da:)

    SvarSlett
  3. SÅ fint! Får vente i spenneing til i morgen, da;)

    SvarSlett
  4. De som har milliontall har også en gang hatt trekning da de for eksempel hadde HUNDRE besøkende på en dag:) Jeg syns personlig at TITUSEN er et kjempetall:) Gratulerer! Følger selvfølgelig med videre, og har bestemt meg for å ta en tur innom en av dagene ( Jeg må bare finne ut hvor dere holder til;) NYDELIGE BILDER forresten. Skikkelige blinkskudd!

    SvarSlett
  5. Halloen..

    Så lekker Zinkesken ble på skapet ditt:))

    Grattis med stort besøkstall..så gøy!
    Blir selvsagt med på Giveaway i morgen, stor klem fra meg

    SvarSlett
  6. Gleder meg ! Har enda ikke vært på Askøy og besøkt butikken, men har shoppet i nettbutikken:-) Herlig blogg dere har !

    Fin onsdag !!

    Klem, Nostalgia

    SvarSlett
  7. herlige bilder som alltid :)
    Så moro med give-away. Den må jeg få med meg ;)

    Klem,Kari

    SvarSlett
  8. Heisann :)

    Åh, jeg vet hvilken god nyhet det er, og jeg er SÅ glad sammen med deg. :)

    Så koselig med giveaway, jeg er med imorgen vet du :)

    Om jeg ikke tar helt helt, så kommer jeg kanskje innom butikken på lørdag :) Spennede, det blir jomfruturen :-)

    Klem fra Ida

    SvarSlett
  9. Gratulerer så masse med besøkertallet...alle har passert det en gang selv de med millionbesøkende..

    Nydelige bilder...lenge siden jeg har vært i butikken nå.. Må bare ta meg en tur..

    Klem O=)

    SvarSlett
  10. Gratulerer med de 10 000. Jeg synes det er mye, sikkert fordi jeg ikke er kommet dit selv ;) Det er vel hva man gjør det til. Jeg har ikke vært så effektiv som enkelte er her inne :)
    Så fint det var med det flotte skapet ditt og de fine tingene oppå. Fine bilder.
    Ja jeg er med på give away. Alltid like spennende det. Da kommer jeg innom igjen snart.
    Ha det fint.
    Trude :)

    SvarSlett
  11. Give away høres spennende ut :)
    Jeg har store planer om en Ofeliatur til sommeren,tenk på å reise fra Lesja til Bergen for å komme i butikken din,gleder meg. :))

    SvarSlett
  12. spennende, spennende...
    og vakre bilder...

    SvarSlett
  13. Gratulerer med de første 10.000.Stilig zinkkasse du har fått tak i.. Spennende med noe nytt. Ha en fin dag.

    Emma

    SvarSlett