mandag 19. april 2010

I ♥♥♥ Burleigh!

Jepp...det er helt sant.
Jeg elsker dette nydelige, engelske porselenet!! Blue Asiatic Pheasant fra Burleigh har bevart samme mønster siden oppstarten i 1851, noe som er ganske utrolig.
Og nå har vi endelig fått masse nytt i butikken!
Sart og romantisk, herlig farge...

Vi har tatt inn andre mønstre enn det "vanlige" også.
Mange har spurt om vi ikke kan ha litt andre skåler og krus
slik at de kan kombinere. Det er superfint!!

Tina Munkholms fantastiske duftelys er igjen i butikken!
Nå kan du velge mellom lavendel, kaprifol, rose eller jasmin...ta sommeren med deg inn!!
Eller skap sommerfølelse inne, nå har det jo blitt vinter igjen ute...

Deilige såper og saltscrubber...
TUUUSEN TAKK til alle som har blitt medlem på Facbook!
Vi nærmer oss 300 medlemmer!!

Ønsker alle en strålende mandag og ny uke!!








6 kommentarer:

  1. Ja, du verden! Jeg stemmer i, Burleigh er så koselig. Egentlig tenkte jeg det var litt "over the edge" med så mye mønster, men jeg er likevel blitt hekte. Nydelig sammen med hvitt benporselen, for ikke å snakke hvor koselig det er på sart rosa linduk. Løp og kjøp, sier jeg .)

    SvarSlett
  2. Ja dette liker jeg og... nydelig og sart møster..

    Jeg er virkleig glad i muggen jeg vant fra dere...

    SvarSlett
  3. Hei på deg.
    Så mye fint du viser fra butikken. Har sagt det før, leit jeg bor så langt unna.

    Ønsker deg en riktig god helg.

    SvarSlett
  4. Hører dere gir dere. Det var utrolig trist. Kommer nok innom før dere gir dere helt.
    Klem fra Trude :)

    SvarSlett
  5. I am extremely impressed along with your writing abilities, Thanks for this great share.

    SvarSlett