lørdag 3. oktober 2009

Jeg vet dette sikkert er litt tidlig, men jeg MÅ bare si det likvel: Jeg har så smått begynt å komme i julestemning!!! Det er mørkt om kveldene (dvs ingen ser støvet og alt ser så mye flottere ut), jeg kan tenne stearinlys og det kan SEES (liten vits om sommeren, selv om jeg gjør det da også..) og ikke minst: det blir kaldere! (Ikke bruk det mot meg, jeg kan fort skifte mening...) MEN: det ER noe med den kalde luften...kan ikke helt forklare det, det bringer frem gode minner. Hytteturer med fyr i peisen, stearinlys, skiturer (jeg har lært meg slalåm også! Endelig kan mor være med i bakkene!) Man kjenner faktisk at man lever når det stormer som verst! Været altså...
Men over til bildet: Dette er KariMas (mammas) fantastiske "franske slottskjeller"! Utrolig flott og stemningsskapende! Tenkte jeg skulle vise det til dere før det kommer i avisen! En liten "førpremiere"..håper det kan gi dere litt inspirasjon og glede i høstmørket OG regnet! Som sagt, ikveld er en fin kveld, jeg KAN skifte mening...men enn så lenge: ha en fantastisk strålende høstkveld alle sammen! Og husk stearinlys!!

4 kommentarer:

  1. Åhh for et nydelig bilde !!!!
    Love it :))
    Du må si fra når det kommer i avisen, kanskje de legger de ut på nett og ;)
    Har hun blogg ???

    Klem,Kari

    SvarSlett
  2. Hærlig bilde!
    Og kjempefin blogg, jeg kommer gjerne igjen hit på besøk!:O)

    Høsten er fantastisk, med så mye stemning i! Så godt å gjemme seg inne i varmen fra peis og stearinglys...men så er jo jeg ett høstbarn og da, sikkert noe med det;)

    SvarSlett
  3. Hei!

    Ja, det er et nydelig bilde, jeg er ganske misunnelig på den kjelleren..;-)
    Artikkelen kommer på nettet uansett! Jeg skal nok se å få lagt den inn under presseklipp på nettbutikken!Jeg må bare få det til først...
    Hun har ikke blogg, men hjemmeside: www.marieshus.no. Mye fint å se der!
    Forresten så har du en kjempeflott side! Har vært inne og sneket, og det blir helt sikkert ikke siste gangen!!
    Ha en strålende kveld i heimen! :-)

    Klem C...

    SvarSlett
  4. Og da ser jeg at jeg ikke er helt stødig her inne likevel...jeg skulle svare deg først Kari og så Lille Lavendel! Men nå fikk dere et felles svar! Hmm...til Lille Lavendel: tusen takk for fine ord! Du er hjertelig velkommen inn hit så mye du bare vil!! Og jeg kommer nok til å stikke innom deg i dann og vann også. Kjempekoselig side du har!
    Ha en flott kveld begge to!!

    SvarSlett