mandag 5. oktober 2009


Nye varer fra Nordal er kommet!
Flotte, hvitmalte speil, "franske" veggur, skåler og vaser i fattigmannssølv, lamper og masse nye knaggrekker!
Og STORE håndlagde sølvfat!! Blir lagt ut i nettbutikken i løpet av kvelden (puh..) Superfine til jul! (Jeg VET det er litt tidlig, men jeg har som sagt vært i julemodus en liten stund allerede...må være høstmørket..)
Ha en strålende kveld alle sammen! (Er det ikke forresten snart på tide å skru klokken frem? Tilbake? Jeg kommer nok aldri til å lære meg det, men det er vel heller ikke så viktig å huske på..?)

6 kommentarer:

  1. Knallfin klokke!
    Må komme innom deg en dag snart kjenner jeg ;o)
    Klem J.

    SvarSlett
  2. Hei Jannicke!

    Det hadde vært kjempekjekt om du tok turen igjen snart! Kanskje du skal gi et lite hint, så jeg er sikker på at jeg er der denne gangen...;-) (føler jo jeg bor der da, men...)
    Forresten så var det noen nydelige pulsvarmere du hadde fått! De kommer nok godt med i kulden.
    Håper du har en kjempeflott kveld!

    Stor klem fra meg!

    SvarSlett
  3. ... jo - kan prøve å gi en lyd ;o)
    God ide!
    Klem igjen!

    SvarSlett
  4. En kjempefin butikk dere har!!
    Var absolutt verd turen til Askøy....og kommer gjerne tilbake hit:o)

    SvarSlett
  5. Hei!

    Det var veldig kjekt å få besøk av dere også! Dagens høydepunkt! Har nettopp sneket inne hos deg! For en flott blogg, og for en flott morgen!! Jeg blir nesten litt misunnelig...jeg får ha det tilgode! Hadde nok ikke fått fred av mine søte små til å lese bok når jeg først er hjemme..;-)
    Ha en herlig lørdag og kos deg med boken og kaffen!
    Klem C...

    SvarSlett
  6. hallo...
    takk for sist,- var innom dere igår og kjøpte denne vakre klokka mm...
    den er flott på veggen her...!
    likte butikken svært godt,- kommer gjerne tilbake, bare synd dere ligger så langt unna....
    klem og fiin dag videre!

    magny

    SvarSlett