torsdag 10. september 2009

Velkommen til vår "NYE" blogg! Pga alle tekniske problemer, har jeg besluttet å opprette en ny blogg! Det er vel en grunn for at jeg har valgt et kreativt yrke og ikke fulgt den tekniske verden...når sant skal sies, er jeg ikke såå dårlig med pc, tror jeg...Vel, velkommen skal dere være alle sammen! Vi blir veldig glad for alle besøk, enten på bloggsiden her, eller i vår nye butikk!Jeg har fulgt den fantastiske bloggverden i et par år nå, men aldri funnet tid til å lage en selv. Kan jo være det skyldes den tekniske biten også...men nå er jeg igang! Ønsket mitt med bloggen er å opprette kontakt med alle interiørinteresserte langs det vidstrakte land, og gjerne utland, for å dele kunnskap, ny viten og ikke minst små gleder i hverdagen! Jeg fryder meg når jeg leser sidene deres og hvilke små og store skatter dere har fått tak i! Og aldri hadde jeg trodd at det fantes så mange likesinnede! Jeg håper dere kommer til å sette pris på min side også..Igjen; velkommen til min "NYE" bloggside!
Bare en ting til: Til dere som kanskje har prøvd å hjelpe, da jeg la ut et rop om hjelp på den forrige siden: tusen takk! Men jeg har ikke fått lest evnt.mail derfra, da jeg ikke helt har funnet ut av den mailadressen...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar