tirsdag 22. september 2009

En pose med tid...det skulle jeg ønske meg akkurat nå! Døgnet har altfor få timer! Disse lekre brødposene må være årets flotteste "jeg-bryr-meg-om-deg-og-tenker-på-deg-poser!" Tenk å bake et brød, legge det i en skjønn pose med teksten:
"det beste et menneske kan gjøre
er å spise og drikke
og ha det godt
midt i alt sitt strev"
..for så og gi det bort til en du setter pris på!? Hvis du tenker som meg, og bare finner tiden, så finner du brødposene (laget av tekstilkunstneren anne knutsen) i vår nettbutikk: http://www.butikkofelia.no/
Nå er det slutt for idag...snart en ny dag og nye muligheter...
PS: Sammen med brødposen får du med oppskrift på et kjempegodt brød!

2 kommentarer:

  1. Jeg la merke til den posen da jeg var i butikken,
    utrolig flott!!
    Den perfekte gave til den som har "alt"!
    ha en flott dag,
    og ja - jeg hiler på neste gang jeg er innom ;o)
    Klem J.

    SvarSlett
  2. Å vilken fin blogg du har!
    Inspirerande!
    Mvh Irene

    SvarSlett