tirsdag 22. september 2009

Jeg blir så inspirert av alle dere bloggere som er så utrolig flinke å sy, male, quilte, fotografere, lage mat, pusse opp møbler, lage FLOTTE blogger og ikke minst ha tid til det! Timene går FORT når jeg sitter og leser sidene deres!
Tenkte jeg skulle vise litt hva jeg holder på med (det heter vel strengt tatt HOLDT på med nå for tiden). Jeg har prøvd meg på en kolleksjon med barneklær. Tanken er at det skal gi litt assosiasjoner til "gamle dager" (hva er det? Ifølge mine barn, vokste JEG opp i gamle dager, hmm...der kom jeg på ett annet tema jeg må skrive om..) I tillegg skal det være i naturmaterialer som ull, lin, silke og bomull. Jeg elsker kombinasjonen av disse tekstilene!
Ihvertfall, jeg planlegger å få laget endel kjoler, mammelukker og kanskje noen kåper som skal være klar til jul, men jeg aner ikke om jeg er altfor bråkjekk nå! (Utrolig så kreativ man er når man har lagt seg for å sove om kveldene, da er man plutselig superwoman og når over alt!)
Vel, dagens lille innlegg er et resultat av få timers søvn pga av tanker om ALT jeg har bestemt meg for å gjøre idag! Ha en strålende dag i regnet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar