torsdag 17. desember 2009

Alle gode ting er...2!

Det har vært en laang og kald dag! Og hva gjør jeg? Skriver blogginnlegg nr.2!
Det må skyldes at jeg er overtrøtt, eller redd for å sette meg foran tv'en for så å sovne..
Eller kanskje jeg prøver å forskyve tanken på at det bare er EN uke igjen til jul og jeg har såvidt begynt på gavene...?!
Sannheten er vel at jeg ivrer etter å vise alle de flotte tingene vi har fått idag!
Se bare på den nydelige gyngehesten! Øynene ser ganske så naturtro ut, jeg tror jammen meg at pelsen er ekte!
(Ja, jeg vet at luen min er altfor stor, men det var altfor kaldt kl.08.00 imorges...)


En annen ting jeg skulle skrive, var at vi likevel har SØNDAGSÅPENT på søndag! Med 20% på alle varer! (Unntatt gamle møbler og franske funn..)
Jeg skriver mer om dette imorgen!


Et lite julegavetips til mannen?? Fantastisk verktøykasse! Frere betyr noe sånn som bror/broder (tror jeg..)


Nei nå Cecilie, nå er det kveld!
Ha en fantastisk vinternatt alle sammen!
PS: det er meldt om bortimot en halv meter snø på Vestlandet til helgen!!
Hørte jeg hvit jul..? :-)





8 kommentarer:

  1. Wow,
    så utrolig spennende!! Dette ser jo bare SÅ fristende ut!
    Herlige bilder av deg og din mor ;o),
    dere ser overlykkelig ut begge to - haha...
    Klem J.

    SvarSlett
  2. Ååååå så mye fint dere har fått inn *sukk*!!!!! Må nok komme en tur innom dere en dag og kikke;)!! Herlige bilder av dere...hihihi!

    Klemmer!

    SvarSlett
  3. Nyydelig hest;) Ønske ønske:))
    Forstår godt at det er "julaften" hos dere i dag:))!

    Natta!:)

    SvarSlett
  4. Så mye fint dere har fått inn da!!
    Tenker dere koser dere der ute :o)

    Ha en fin helg :o)

    SvarSlett
  5. Wow, dette var jo rene jule aften for dere i butikken:)Søndagsåpent, for en lykke!Håper jeg klarer å komme meg innom dere da:)
    Ha en fin fredag og riktig god helg!
    Klem Linda

    SvarSlett
  6. Det fugleburet var lekkert!!!
    Det vil jeg ønske meg....
    Sender dere?

    SvarSlett
  7. Halloen min venn!

    Så mye fint dere har fått inn!!

    Kom meg ikke ned i dag...bor på fjellet jeg da, såpeglatt! Var innom i uken, men da var du der ikke. Håper å få meg en tur innom før julaften...

    Tar meg en pause til over nyttår med bloggingen jeg nå. Vil defor bare si at jeg ønsker deg og familien din en flott julehelg! Håper dere får senket skuldrene og kost dere masse,...helt fortjent!! Vi snakkes, stor juleklem fra meg

    SvarSlett
  8. Stemningsfulle bilder hos deg. Både del 1 og 2.. her må jeg innom igjen

    SvarSlett