lørdag 5. desember 2009

Brødrene Løvehjerte og Søndagsåpent..!

Etter gårsdagens innlegg om nøkkelbarn og dårlig samvittighet har hjernen jobbet på høygir! Forestillingen var rett og slett fantastisk! (Sikkert noe som kunne vært gjort bedre, men jeg klarer dessverre ikke være kritisk til teater...jeg er i min egen, lille verden!) Jeg måå bare nevne en karakter fra Brødrene Løvehjerte: Stian Isaksen som spiller Kavring! Aldri før har jeg sett en voksen (?) mann(?) spille et skjørt, lite barn så utrolig bra! Han var så puslete og redd at jeg fikk nesten vondt! Som en liten kavring...
Det var sårt, morsomt, trist og litt skummelt...en herlig blanding som både gav tårer i øynene og trillende latter i salen! Anbefales!!

Over til noe HELT annet!
Imorgen har vi søndagsåpent! Som dere ser, har vi fått ny ladning av duft og velværeprodukter fra Tina Munkholm! Herlige julesåper, duftelys, saltscrub og mye annet! Dessverre har etterspørselen vært så stor at vi er allerede gått tom for supersalven og saltscrubben etter kun en og en halv dag i butikken...men masse herlige ting igjen! Julens duftelys, med en blanding av nellikspiker, anis og litt marsipan..(?), barbersåpe til menn, vintagesåper, lavendellys......
Og vi har 20% på alle varer imorgen!!
Dette gjelder også for alle som bestiller over nett!
Vi serverer julegløgg, sjolkolade og pepperkaker, håper vi sees!


Vi har også fått servietter med englemotiv, engleputer, nye kalendere mm..
Nå er det kveld! Med familie og film! Og ingen dårlig samvittighet! ;-)
Stor klem!



1 kommentar:

  1. Hei ;o)
    Tusen takk for koselig hilsen fra deg ;o)

    Utrolig kjekt at dere koste dere på teater, selv om det ble litt kræsj med diskoen (hehe, viktige ting!!!)

    Skulle gjerne tatt turen i morgen, men er invitert på julegrøt og gløgg hos en kusine..
    Men jeg kommer før jul,
    helt sikkert!!

    Klem til deg. J.

    SvarSlett