onsdag 23. desember 2009

Jul i huset - del 1

Nå...begynner roen og senke seg og alt (vel nesten) er klart til jul.
Ofelia har julestengt og det er egentlig litt godt. Det har vært noen hektiske måneder med MYE jobbing, og jeg tror nok vi trenger en liten avkobling, ihvertfall i noen dager!

Juletreet er pyntet og sprayet,



Jeg bruker snøspray på treet, syns det er en fin effekt.


Her kan jeg virkelig si: something old, something new, something borrowed and something blue...en miks av arvegods, "nye" gamle ting og franske funn (som er litt blå...)

En vakker engel har fått plass på stuebordet. Jeg har vært i skogen og hentet mose og lerkegreiner (og noe tok jeg med hjem fra Ofelia idag..)
Og selvfølgelig snøspray!
Nå kan julen komme!
PS: Jeg har laget 2 innlegg idag også...del 2 kommer om litt...






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar