torsdag 17. desember 2009

Julaften ER idag!

ENDELIG!!!
For en dag!! Klokken 08.00 presis kom den vidunderlige, store lastebilen stappet med gamle, franske møbler!! I bitende kulde (-4 grader OG vind) bar vi ut (og inn) svære skap, bord, benker og stoler, hyller og andre fantastiske franske funn!
(Og jeg skulle egentlig ha litt fri idag, for å begynne på julegavene...)
Og dette har vi venta på så lenge, ja så lenge...
Mamma er så glad at hun må holde godt rundt skapene..eller kanskje hun skulle bære?

Flere av skapene har allerede blitt vasket og fylt opp med varer! Vi har virkelig sjauet idag, men er langt fra ferdig!! Stakkars kundene, som kom inn i DET rotet, men alle har vært veldig forståelsesfulle og hyggelige!!
I løpet av kvelden/morgendagen skal jeg prøve å få lagt ut møblene i nettbutikken...julegaveshoppingen får vente litt til! Det er jo enda noen dager igjen til jul...!!

Ha en herlige dag alle sammen!
Stor juleklem fra meg! :-)





3 kommentarer:

  1. Skjønner godt at dere hadde julkvelden i dag.. det er sikkert så mye fint dere har fått inn...


    Klem kerstin

    SvarSlett
  2. Ja dere fikk julaften litt tidligere dere ja ser jeg,spennende!
    Ser ut som dere fikk mange flotte skap der ja!
    Kos dere masse og nyt førjulstiden!
    ...Klæm Linda...

    SvarSlett
  3. Så gøy med masse nye franske møbler! Gleder meg til å komme innom å se...må bli en tur før jul tenker jeg :) Ha en fin helg! Jeg jobber hele helgen, men så er det julefri! Gleder meg! :)

    Klem Anne

    SvarSlett