onsdag 16. desember 2009

Julaften IDAG?

God morgen alle sammen! For en herlig dag!!! Kuldegrader, rim på bakken, ikke regn og bare 8 dager igjen til jul! BARE 8 DAGER!! Vel jobber jeg best under press, men nå kjenner jeg panikken ta meg snart...
Men vi kommer alltid i mål! Eller..? Jeg fikk en kjempehyggelig kommentar igår kveld. Fra marte
Hun har kjøpt dette fantastiske, flotte skapet som er øverst på bildet! Det så kjempeflott ut Marte! Veldig glad du er fornøyd! Skapet ditt blir nok en liten skap-kjendis, det kommer til å bli brukt i noen av nyårets annonser..! Her er en liten snik-premiere på bildene...

Nå har det seg slik, at om ikke lenge, faktisk kanskje allerede IDAG, kommer en vidunderlig, SVÆR trailer trillende fra DET STORE UTLAND og stopper utenfor lille Ofelia, fullstappet med nye franske funn!!!
Gamle skap, skodder, bord, stoler og masse andre skatter..!
Dette blir årets julegave for meg og min mamma...! Vi trenger ikke noe annet (bortsett fra skihjelm, helst Kari Traa som jeg ønsker meg...og Hellstrøms nye kokebok. Og kanskje nytt superundertøy...)
O jul med din glede!! Som vi gleder oss!


Nå ble heller ikke DETTE innlegget som planlagt, men pytt pytt..!
Bildet nest øverst er duftebokser fylt med deilig lavendel, laget av min mor og er til salgs i butikken
Hun har forresten en annen hjemmeside også, som dessverre har blitt litt nedprioritert siden åpningen av Ofelia. Dere kan lese mer om arbeidene hennes her!
Ha en strålende vinterdag!


2 kommentarer:

  1. Så mye fint her var!
    Hadde tenkt meg en tur til dere idag, men kommer meg så sent av gårde.Det blir omtrent å snu i døren.
    Det jeg lurte på var om dere har lenger åpent nå disse dagene før jul?

    Klem Tove

    SvarSlett
  2. ...kjenner bare shoppinglysten kom for fullt da du nevne lasset med nye varer ;o) Hahaha
    SÅ spennende da! Skjønner godt dere er glad og forventningsfull! Hvis det er en trøst : Jeg er heller ikke i havn før jul!! Men målet er å være det innen fredag ettermiddag (ihvertfall mht gavene; maten kjøper jeg neste uke).
    Ha en fin dag, håper julesalget går unna som bare det!!
    Klem J.

    SvarSlett