tirsdag 8. desember 2009

Redesign på sitt beste!

Endelig fikk jeg tatt bilder av min nyeste og flotteste veske!
Vesken er laget av Josefine, en fantastisk kreativ og herlig dame!
Josefine har laget vesken av en gammel genser, kjøpt på Fretex. Foret med nydelig, småprikkete stoff og låsen utenpå er fra Josefines bestemor..!

Jeg bruker den hver eneste dag, til og med på julebordet!
Har fått masse komplimenter for den,
selv om det strengt tatt ikke er jeg som skulle hatt det!


Jeg anbefaler virkelig alle om å stikke innom Josefines blogg
for å lese mer om vesken og for å se alt det flotte hun lager!!
Tusen takk kjære deg, den er helt nydelig!! :-)
Stor klem fra moi..!



7 kommentarer:

  1. Denne vesken e sååååå utrolig stilig,Josefine er knallflink og kreativ:)Heldig du som har denne vesken!
    Ønsker deg en fin førjulstid videre!
    Klem Linda

    SvarSlett
  2. Å, den var vel fin!
    Jeg skal jammen innom den bloggen!
    Håper alt er bra og håper jeg får anledning å stikke en tur til Askøy før jul!

    Ha en fin tirsdagskveld.

    Klem Tove

    SvarSlett
  3. Så skjønn veske! Utrolig kreativt! :)

    Anne

    SvarSlett
  4. Ja, den er utrolig fin!! Har sett den hos Josefine ;o)
    Selger hun slike vesker???
    Sikle, sikle.. ;o)
    Klem J.

    SvarSlett
  5. Vesken er nydelig og det er dame som har laget den også...


    Og en lykkelig eier har veska kan det bli bedre O=)...

    Klem Kerstin

    SvarSlett
  6. Hei kjære deg...

    Jeg er så glad for at du liker vesken:)
    Må si jeg rødmer litt her jeg sitter for alle dine fine ord. Ikke hver dag en får så mye ros, men jammen varmer det i hjertet... Tusen takk!! Vi snakkes snart, stor klem

    SvarSlett
  7. Hei Ofelia
    Var det hos deg den fine vesken til Josefine havner...herlig gjenbruk.
    jeg var sammen med Josefine i København i helgen...fikk masse påfyll av deilig dansk juleinspirasjon.
    Klem...Ellen

    SvarSlett