onsdag 23. desember 2009

Jul i huset - del 2

Det har ikke blitt så mye tid til pynting som jeg skulle ønske, men litt har det nå blitt! I entreen har jeg hentet inn en bjørkegrein fra hagen, hengt på noen hjerter og lys, og plassert det på en værbitt, farget malingskrakk fra, ikke Frankrike, men IKEA!! Vestlandsværet kommer godt med av og til...


Og jeg har til og med en RØD krok i stuen! Her et utvalg av mine barns herlige nisser, spart på siden de var bitteliten. En salig blanding av dorullnisser, rullesteinsnisser, risnisser og stammenisser!

En vakker gyngehest som jeg kjøpte for et par år siden, står standhaftig på et sølvfat blant små staker og vaser i fattigmannssølv. I bakgrunnen skimtes en stor madonna. Nå mangler det bare et speil i bakgrunnen...hint hint nissefar...

En nydelig, gammel kirke som jeg også har arvet.
Denne kan man ha telys i, og er helt fantastisk flott!


Tilslutt et lite englekor laget av mine barn! Syns den er bedårende, men samtidig litt "Skrik-aktig"...
JEG ØNSKER DERE ALLE EN RIKTIG, RIKTIG GOD OG FREDFULL JUL, MÅ DET NYE ÅRET BRINGE MASSE GLEDER OG GODE OPPLEVELSER!
Tusen takk for alle varme hilsner og kommentarer, jeg har (som alltid) forsetter til nyttår, og ett av de er å bli MYE flinkere til å svare dere!!!
Stor juleklem fra meg!






9 kommentarer:

  1. SÅ koslelig hos deg!! Du har det gjennomført og fint ;o)
    Smart å spraye juletreet, det har jeg ikke sett før ;o)
    Du laget deg en rød krok, ja - hihi...
    Smart, så får de hjemmelagde tingene et lite hjørne for seg selv (kjekt for ungene).

    Englekoret var jo bedårende!! Så nesten like alvorlig ut som sølvguttene ;o) Herlig..

    Dere gkør lurt i å ta julefri nå!
    Ta godt vare på deg selv i julen,
    bare kos deg - slapp av og nyt dagene sammen med de du er glad i!
    Jeg er glad for å ha blitt kjent med deg,
    vi sees nok masse i året som kommer!

    GOD JUL,
    hils mammaen din og ønske det samme til henne!

    Varm juleklem fra J.

    SvarSlett
  2. et koselig pyntet hus!!
    Ønsker deg og din mor koselige juledager :o)

    SvarSlett
  3. Riktig god jul til deg og dine!
    Likte godt bøtten med bjørken i :-)

    SvarSlett
  4. Her var det stemning synes jeg...Flott at du har tatt vare på alle de flotte nissene som barna har laget,kjempe flotte var de!!
    Ønsker deg og dine en fantastisk jul..
    Juleklæm fra Linda

    SvarSlett
  5. Nydelig med bjørkegreinen i bøtten.
    Ønsker deg en riktig God Jul.
    Hils din mor også!

    Klem Tove

    SvarSlett
  6. ...skjønner deg godt! Som mamma selv er det ikke vanskelig å forstå hvor mye ungene blir savnet på en slik dag!!
    Håper at du uansett får en fin julaften,
    og *vips* - så er huset fullt igjen!!

    Varm og god klem.

    SvarSlett
  7. Hei hei. Så nydelig du har pyntet. Ja nå skal det bli deilig med ferie. Ønsker deg og dine, din mor noen deilige fridager og en riktig god jul :)
    Julehilsen fra Trude :)

    SvarSlett
  8. Innom for å ønske deg et Godt Nytt År!!!

    Reklamerer for klokken "din" i dag ;o)
    Datteren min likte den kjempegodt!

    Klem J.

    SvarSlett